16 Ocak 2011 Pazar

MİDE FESADI, FİLM ZEHİRLENMESİ



Geçen üçbeş haftamı gereksiz ve kontrolsüz bir yoğunluk içinde geçirdiğim için, bu hafta sonu artık eve duyduğum hasret doruk noktasına ulaşmış, asosyalliğim tavan yapmıştı. Kendimi eve kapatıp, bütün gün kahve tüketip, film komasına girmek arzusu hissetmekteydim. C.tesinin gelişi, Çarşamba'dan belliydi, Çarşamba sabahı gribe tamamen teslim olmuş olarak uyandım, kalktım, huysuzluğumdan ödün vermeden provaya gittim, akşama ateşli bir şekilde eve döndüm. Haftasonuna giriş niteliğinde geçirdiğim diğer iki günün pek bir önemi yok, girple mücadele günleriydi onlar, ben haftasonunu iple çekiyordum çünkü ağbiyciğimle birlikte, kahvaltı



sofrasından itibaren film seyrederek geçirme kararı almıştım. Sevgili ağbiyciğim mide fesadı geçirmeme sebep olacak bu programa çok ta uyum sağlamadı, kahvaltı sofrası onu uyandırmaya yetse de, seçtiğim filmler konusunda sanki haklı bir muhalefeti vardı. Öngörü sahibi insan, gün içi belirli bir doz film aldıktan sonra ya evden uzaklaşmayı, ya da bilgisayarında Bejeweled Blitz oynamayı tercih etti. Benimse aşı doz film komasından gitmek üzere olduğum listem şöyleydi;

SURROGATES (2009)

Director:

Jonathan Mostow


Writers:

Brian Aldiss (short story "Supertoys Last All Summer Long"), Ian Watson (screen story)

Director

:

Ki-duk Kim

Writer:

Ki-duk Kim

Dream (2008)

Director:

Ki-duk Kim

Writer:

Ki-duk Kim

Director:

Hakan Algül

Writer:

Ata Demirer



Sonuç; Artık Kim Ki Duk hayranıyım, bütün filmlerini aciliyetle izlemek istiyorum, hafif ifrit olduğum Ata Demirer'e çok güldüm, Eyvah Eyvah'ın senaryosu da kendisine aitmiş, artık ifrit olmayadabilirim, Kieslowski bir klasik, Spielberg hayal kırıklığı oldu, diğer filmi hatırlamıyorum bile.... Ve evet hiç seçici diğilim, nerdeyse bulduğum herşeyi arsızca seyretmeye meyilli bir haftasonu geçirdim, sonuç, görsel zehirlenme!

Hiç yorum yok: