13 Aralık 2009 Pazar

zemberekli kaygılar


zaman zaman kolaj yaparım, zaman zaman baskı yaparım, bazan da ikisini birbirine karıştırırım...


Bu naçizane koleksiyonu, hatırlıyorum da birkaç yıl evvel, SAÇMA SAPAN İŞLER CEMİYETİ'ni henüz kurduğumuzda, her haftaya bir yeni faaliyet ödevi heyecanı ile hazırlamıştım. Ne güzel günlermiş, Candan, Perge ve ben yabışık üçlüsü, her fırsatta sanatsal faaliyet modundaydık... Perge ve ben linol baskı yapmayı zaten pek seviyor, Candan'ın henüz denemediği birşeyi ona tanıtmak sevdası ile yanıp tutuşuyorduk, gel gör ki Candan iki minicik linol oyup, tam olaydan zevk alma aşamasındayken, boyaların "bok"tan, pardon daha düzgün bir tabirle matbaa mürekkebi değilde su bazlı boya olması sebebiyle pek kötü baskılar elde etti ve olaya duyduğu ilgiyi derhal kaybetti. Malesef elimde onun işleriyle ilgili herhangi bir belge yok, zaten olsa da bu benim şahsi bloğum, yazıyorum, çiziyorum kendime ait olmasına özen gösteriyorum. Eger illa diğerlerinin de işlerini göreceğiz diyorsanız isimlerinin üzerine tıklayınız lütfen.

Ver gazı Perge'ye belli ki yeteri kadar gaz verilememiş, o hafta da her hafta olduğu gibi ödevini yapmamıştı, ödev baskısından başına ağrılar girmiş, pek çeşitli bahanelerle ödev teslim günlerinde atölyeye teşrif etmemeye başlamıştı.... Velhasılı kelam, ödev bana bahane olmuş, yaratıcı kimliğim ortada cirit atacak mecra bulmuştu, kaygılarıma zemberek nerden hasıl olmuştu bilmiyorum ama bu işleri yaparken zevkten dört köşe olmuştum...



Hiç yorum yok: